Zaterdag 1 oktober - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu Zaterdag 1 oktober - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu

Zaterdag 1 oktober

Blijf op de hoogte en volg Miranda

01 Oktober 2022 | Spanje, Negreira

Dag 34 1 Santiago de Compostela - Negreira, 21 km - 30.000 stappen

Na de Compostela kun je wanneer je naar Finisterre loopt (90 km), ook de Fisterrana krijgen. Ik had gezegd, dat ik dat wilde en dan 'moet' je dat dan ook maar doen hè... Dus vanochtend om 07.30 uur vertrokken Jeff en ik vanaf de kathedraal voor de eerste etappe.

Deze was niet al te moeilijk - op de klim van zo'n 260 meter na. Maar deze viel mee, dus met een paar adempauzes hadden we die snel achter de rug. We gaan in 4 dagen naar Finisterre en dan met de bus weer terug naar Santiago.

• 01 Oktober 2022 - 18:37

Karin:

Hey Miranda, nog 4 dagen. En dan zit het er op. Onvoorstelbaar dat je al zoveel kilometers gelopen hebt en er nog zo fris en fruitig uit ziet. Zet hem op meid...want ik blijf je volgen.

• 02 Oktober 2022 - 17:30

Tineke Liefting:

Ik blijf het zo knap vinden,dat je dit gedaan hebt.
    Nog 4dagen en dan heb je het volbracht,helemaal top,respect voor jou Miranda,liefsxx

• 03 Oktober 2022 - 07:46

Helene :

Hoi Miranda je ziet er goed uit op de foto nog een paar dagen en dan heb je deze missie volbracht kun je hem van je lijstje schrappen