Zondag 2 oktober - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu Zondag 2 oktober - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu

Zondag 2 oktober

Blijf op de hoogte en volg Miranda

02 Oktober 2022 | Spanje, Olveiroa

Dag 34 2 Negreira - Santa Marina, 21 km - 30.000 stappen

Wanneer je een dag verwacht met een vrij vlakke 'etappe', dan valt het nogal tegen wanneer je de ene na de andere heuvel voor je kiezen krijgt. Niet allemaal flauwe heuveltjes.... Kortom, het was mijn dag niet. Het viel me vies tegen en mijn tenen deden me zeer. Gelukkig was het geen lange dag en werd het rond de middag zonnig.

Ik vermoed, dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Dus ... nog twee te gaan.. morgen 17 km. Misschien wordt dit een leuke dag...


  • 02 Oktober 2022 - 19:25

    Karin :

    Ik kan me je gedachten wel een beetje voorstellen.
    Nog even doorzetten, Miranda!!! Je bent al zo ver, eigenlijk bij je er bijna. We supporten je vanuit Zwolle naar de eindstreep.

  • 02 Oktober 2022 - 20:30

    Hillie:

    Je lichaam en geest zijn er op ingesteld, dhs dat laatste "kleine stukje" moet nog ge upload worden. Begrijpelijk dat het moeite kost.

  • 03 Oktober 2022 - 07:49

    Helene:

    Hoi Miranda nog even hou vol hè kanjer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Olveiroa

Miranda

Actief sinds 22 Aug. 2022
Verslag gelezen: 24
Totaal aantal bezoekers 1930

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2022 - 07 Oktober 2022

Camino Frances 2022

Landen bezocht: