Vrijdag 23 september - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 september - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 september

Blijf op de hoogte en volg Miranda

23 September 2022 | Spanje, Vega de Valcarce

Dag 27 Camporanaya - Vega de Valcarce, 31,2 km - 40.000 stappen

Het pelgrimsdiner met Amerikaanse Ted from Nashville, Peter uit Oldenzaal, Cat and Clara from Sweden, en mijn buurvrouw uit Oostenrijk (zo'n moeilijke naam) was erg smakelijk en gezellig. Een van de beste tot nu toe.

Vanochtend om 06.45 uur vertrokken met m'n Oostenrijkse buurvrouw (ze woont dicht bij het F1-circuit en is ook fan van Max! - net als de Amerikaanse dokter in El Acebo). Tegen 10.00 uur waren we in Villafranca del Bierzo - volgens het boekje 14,7 km. We hebben ons laten verwennen door een man die alleen donativo wilde ontvangen. Erg zorgzaam. Mijn loopmaatje bleef achter. Misschien zou ze in dit stadje overnachten.

Ik heb ervoor gekozen om niet de 'zware' route te pakken, maar wat was die andere saai. En op een gegeven moment werd het ook nog warm. Ik dacht te overnachten in La Portela, maar deze herberg was door familie-omstandigheden gesloten. Daarom ben ik vandaag zo lang op pad geweest.... Wim, Robert en Paula, zijn hier - dat wist ik - dus we gaan een 'oude' traditie in ere herstellen. Haha...


  • 23 September 2022 - 16:16

    Gerda :

    Afwisselend een Blue Sky en dan weer zwaar bewolkt, dat is hier momenteel ook.
    Het lijkt wel naarmate je dichter bij het einddoel komt, dat het steeds gezelliger wordt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vega de Valcarce

Miranda

Actief sinds 22 Aug. 2022
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 1940

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2022 - 07 Oktober 2022

Camino Frances 2022

Landen bezocht: