Maandag 26 september - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu Maandag 26 september - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu

Maandag 26 september

Blijf op de hoogte en volg Miranda

26 September 2022 | Spanje, Portomarín

Dag 30 Sarria - Portomarin, 23 km - 31.000 stappen

De eerste dag waar we twee stempels per dag moeten verzamelen voor de Compostela. Om 7 uur vertrokken en het was een prima dag. Een pittig klimmetje in het donker, maar verder goed te doen. Het begint fris, zo rond de 10 graden, en dan lijkt het warmer te worden. Als je dan je jas uittrekt, blijkt het toch wel weer fris te zijn. Opgetrokken met Jeff en Hanna, een Amerikaanse die al 10 jaar in Zuid-Korea woont en sinds 2 maanden met een Koreaan is getrouwd.

Maar gelukkig waren we snel bij het door Trish en Brad gereserveerde appartement. Drie extra bedden... 1 voor mij, 1 voor Jeff en de sofabank voor Kevin. Kevin moest vanuit Pintin komen, dus die had een pittig dagje vandaag ( 6k). Kon ie het apartement ook nog niet vinden. Ben je zo moe...

Ik ben niet zeker van mijn herbergreservering van morgen. Ik moest vandaag bellen om te bevestigen, maar ik krijg ze niet te pakken. Daarom morgen waarschijnlijk in het appartement dat Jeff heeft gereserveerd - samen met Kevin.

Volgens mijn reisgids nog 94,5k te gaan.

• 26 September 2022 - 19:48

Gerda :

Wat zal dat een fijn gevoel geweest zijn om die 100 km paal aan te raken. Die laatste km draai je jouw hand niet voor om he?

• 26 September 2022 - 20:26

Karin:

Weer een leuk verslag en foto's, Miranda. Wat zijn jullie al dicht bij het eindpunt. Zoveel bewondering voor je.