Zondag 25 september - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu Zondag 25 september - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Miranda Smit - WaarBenJij.nu

Zondag 25 september

Blijf op de hoogte en volg Miranda

25 September 2022 | Spanje, Sarria

Dag 29 Fonfria - Sarria, 27,7 km - 38.500 stappen

Het was lastig om een overnachting te boeken voor vandaag. De drukte van Sarria... dus tja, daar kwam ik terecht. Een paar herbergen zijn gesloten. Er wordt er een opgeknapt net voor Sarria... dan maar doorlopen... als er plek is dan.. Dat is wel een dingetje. Voor morgen heb ik een overnachting kunnen regelen bij een paar Canadezen die ook morgen in Portomarin willen zijn, maar geen accomodatie konden vinden. Ze hebben nu een appartement gehuurd en hebben drie bedden over. Ze boden een bed aan - ik heb gelijk geaccepteerd.

Net heb ik voor de komende week bedden geregeld. Alleen donderdag en vrijdag nog niet rond. Ik hoop vrijdag trouwens aan te komen in Santiago!

Vandaag was best pittig. Het was 3 graden toen we vanochtend vertrokken. Weer in de mist en heuvelafwaarts. Flink doorgelopen met Jeff uit Florida. Een man van 2 meter, dus die heeft wel lange benen. Ging allemaal prima. Twee nare klimmetjes en veel meters. We waren het allebei wel zat. Het is nu 18 graden en er staat een koude wind. Zo lekker even liggen en bijkomen.